poniedziałek, 12 listopada 2012

Przyjaciel kto to taki?

Zawsze mogę na Ciebie liczyć.
Dzielisz ze mną łzy smutku i radości.
Dzielisz ze mną chwile szczęścia. 
Dzielisz ze mną chwile załamania.
Moja rozpacz to Twój smutek,
ale pocieszasz mnie i to jest ważne.
Wiem, że ze mną jesteś, 
gdy Cię bardzo potrzebuje.
Wierzysz we mnie,
gdy sam w siebie przestaję wierzyć.
Dajesz mi siłę rozpędu, 
abym gnał do przodu.
Nie pozwalasz mi płakać,
bo jak to mówisz:
"chłopaki nie płaczą".
Ale są chwile, gdy mówisz płacz,
płacz bo czasem trzeba.
Znasz moje największe sekrety, 
bo nie mam przed Tobą tajemnic.
Nie boisz się wiedzieć
o mnie tych wszystkich rzeczy.
Twój głos sprawia, że serce moje raduje się ogromnie a uśmiech z twarzy nie znika. Tak dobrze Cię słyszeć, tak dobrze wiedzieć, że jesteś. 
Czas z Tobą spędzony,
cenniejszy niż wszystkie
skarby tego świata.
Każda sekunda spędzona 
z Tobą przy telefonie
to moje szczęście wspaniałe.
Dziękuję, że jesteś ze mną. 
Dziękuję Przyjaciółko.
Dziękuję po stokroć dziękuję.
Twój Przyjaciel Marek

1 komentarz: