poniedziałek, 19 listopada 2012

- Rozmyślamy .... -

Sens życia jest dla mnie jedną wielką niewiadomą. Czasami chcę żyć chwilą nie myśląc o jutrze właściwie o niczym. "CARPE DIEM " od jakiegoś czasu jest moją myślą przewodnią. Tak jest lepiej. Tylko czy potrafię tak żyć ??  Dzisiejszy mój dzień jest pełen refleksji, rozmyślań a przede wszystkim żalu. Mam żal do mojego przyjaciela, który wczoraj mnie zranił tym jak postąpił a właściwie tym jak nie postąpił. Zranił mnie pokazując mi, że nasza przyjaźń nie jest dla niego ważna, że ot tak nic nie znaczy. Jak to bardzo zabolało. Wiem, ze nosić urazę w sercu to grzech. Powinno się wybaczać.... łatwo powiedzieć, gorzej wykonać. Jak się z tym pogodzić gdy ważna dla mnie osoba pokazała mi, że mało dla niego znaczę. Wiem, że będzie dzisiaj czytał tego posta. Więc proszę : zastanów się. Może już nie chcesz mieć przyjaciółki ???? ... Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz